Buurtbankjesdag

Op zondag 17 mei is het weer tijd voor BuurtBankjesdag. De dag waarop we samen de straat omtoveren tot een gezellige huiskamer voor de hele buurt. Want zeg nou zelf: wie wil er niet wonen in een buurt waar je elkaar groet, kent en misschien zelfs helpt? Een plek waar iedereen zich thuis voelt. Tijdens BuurtBankjesdag maken we dit samen mogelijk.

Het idee is simpel en leuk: zet een bankje op de stoep, hang de vlag uit en vraag de buren om mee te doen. Bak een taart, speel een spel of ga in gesprek over een goed boek.
En het mooie: dat bankje blijft na deze dag een fijne ontmoetingsplek in de buurt. 

In samenwerking met het Ondernemersfonds Utrecht, Wijkcoöperatie Griftstroom en het Initiatievenfonds geven we 25 BuurtBankjes weg aan buurtbewoners uit Utrecht Noordoost.
De actie loopt tot en met 30 april.
Zie hier meer informatie over de campagne: https://de-buurt.nl/buurtbankjesdag-noordoost/ 

Breng je buurt samen en maak nieuwe ontmoetingen, vriendschappen en leuke momenten. 
Laat zien dat jouw deur open staat en dat je graag de verbinding aangaat. Meld je aan.
Kijk op https://de-buurt.nl/buurtbankjesdag-noordoost/ voor meer informatie.